Szeroko rozumiany design już od paru lat dąży do minimalizmu. W wielu sklepach i showroomach możemy zaobserwować radykalne zmniejszenie bodźców, jakie oddziałują na klientów. Miejsce licznych kolorowych plakatów zajmuje prosta biel, a odbiorca może w pełni skupić się na produktach. W tę koncepcję świetnie wpisuje się Optimedia Video, czyli system interaktywnej prezentacji produktów. Zamiast grubego katalogu czy kilkudziesięciu ulotek informacyjnych jest jeden ekran wyświetlający wszystkie informacje o oglądanym przez klienta produkcie.
Jak działa Optimedia Video?
System interaktywnej prezentacji wykorzystuje czujniki montowane przy poszczególnych produktach. W momencie, kiedy klient podnosi eksponowany zegarek, telefon czy parę słuchawek – bądź wybiera odpowiedni przycisk – na ekranie zostaje wyświetlony materiał video przedstawiający informacje o produkcie. To jednak nie wszystko, bo po zakończonej prezentacji możesz analizować zainteresowanie konkretnymi produktami za pomocą oprogramowania pracującego w systemie Linux, a tym samym przeprowadzać w pełni wartościowe badania marketingowe.
Optimedia Video – nowa generacja materiałów POS
Do tej pory potencjalna innowacyjność materiałów POS opierała się na jej wizualnej atrakcyjności, zaskakujących elementach i sposobach eksponowania towarów. W Optiguard Technology idziemy o krok dalej, by jeszcze efektywniej docierać do klientów odwiedzających sklepy stacjonarne czy showroomy. System interaktywnej prezentacji wykorzystuje materiały video – narzędzie o udowodnionej skuteczności reklamowej, dające realne szanse na konwersję. Dzięki temu, że pobudza dodatkowy zmysł, jakim jest dotyk, angażuje jeszcze bardziej niż zwykły spot. Jedyne, co musisz zrobić, to przygotować dobry content, który w parze z systemem Optimedia Video pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.
Jakie produkty można prezentować za pomocą Optimedia Video?
System interaktywnej prezentacji najlepiej sprawdza się w przypadku produktów, które klient wybiera ze względu na właściwości i parametry, a niekoniecznie wygląd. Dzięki temu na ekranie pojawi się szereg informacji o telefonie komórkowym, smartwatchu, słuchawkach lub innym urządzeniu elektronicznym. Możliwości systemu są praktycznie nieograniczone, bo eksponować w ten sposób można również buty, wino (w specjalnym systemie Optimedia Vinomat) oraz mnóstwo innych produktów. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostosowania Optimedia Video do poszczególnego rodzaju towarów? Skontaktuj się z nami, by już dziś nawiązać współpracę i zwiększyć szanse na sprzedaż stacjonarną!