Cenówki sklepowe
Ekspozycja towaru jest kluczowym aspektem w działalności handlowej. Liczy się to, w jaki sposób jest ułożony, jakie jest jego opakowanie, a nawet, w jakim otoczeniu występuje. W tych wszystkich elementach warto także zwrócić uwagę na cenę, która jest ważnym czynnikiem, często decydującym o zakupie. To również istotny element całego procesu sprzedaży, który wpływa mocno na konsumenta. Obecne rozwiązania mają na celu zwiększenie widoczności korzyści, jakie może odnieść klient z zakupu.
Czemu etykiety cenowe są takie ważne?
Cenówki sklepowe to oznaczenie pełnej nazwy towaru oraz obowiązującej ceny. Mogą być wzbogacone o dodatkowe elementy, które są źródłem informacji dla klienta:
- informują o wielkości przeceny,
- pokazują, do jakiej kategorii należy towar,
- zawierają elementy graficzne – np. logo marki lub producenta, dzięki czemu można szybko zidentyfikować ulubione produkty.
Etykiety z cenami są dobrym rozwiązaniem, zarówno z punktu widzenia kupującego, jak i sklepu. Pozwalają wyróżnić z oferty najciekawsze towary i jednocześnie tworzyć nieszablonowe komunikaty reklamowe.
Cenówki sklepowe – dlaczego to dobre rozwiązanie dla Twojego sklepu?
Obecnie dostępne są etykiety cenowe w formie elektronicznej. Mają one wyraźną przewagę nad tradycyjnymi, papierowymi odpowiednikami. Nowoczesne cenówki są przede wszystkim często aktualizowane – co ma duże znaczenie przy częstym wzroście cen. Ponadto wyróżniają się szeregiem dodatkowych zalet:
-
pozwalają na automatyzację systemu wprowadzania cen – jest to możliwe z pozycji programów do obsługi księgowej,
- oszczędzają czas pracy obsługi sklepu,
- umożliwiają na kontrolę wielu etykiet, które jednocześnie są spersonalizowane pod kątem konkretnego towaru.
Sprawdź, w jaki sposób możesz poprawić wizerunek sklepu i wyniki sprzedaży dzięki naszym cenówkom!