Optiguard

Blog

Optiguard na międzynarodowych targach EuroShop

EuroShop to międzynarodowe targi poświęcone branży handlowej, w szczególności sklepom, supermarketom, centrom handlowym i punktom sprzedaży detalicznej. W ramach targów największe firmy specjalizujące się w shopfittingu, czyli produkcji wyposażenia sklepów...

Case study – etykiety cenowe w Tefalu

Tradycyjne, papierowe cenówki coraz częściej ustępują miejsca elektronicznym etykietom cenowym stworzonym z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Jest to jedna z najnowocześniejszych metod, jakie wdrażają sklepy cieszące się dużym uznaniem wśród klientów....

Co wpływa na decyzje zakupowe klienta w sklepie?

Każde zakupy wiążą się z podejmowaniem pewnych decyzji przez potencjalnego klienta, który rozważa dokonanie transakcji na podstawie własnych spostrzeżeń. Zastanawiając się nad inwestycją w nowego smartfona albo smartwatcha, konsument decyduje...