Optiguard

Case study – etykiety cenowe w Tefalu

Tradycyjne, papierowe cenówki coraz częściej ustępują miejsca elektronicznym etykietom cenowym stworzonym z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Jest to jedna z najnowocześniejszych metod, jakie wdrażają sklepy cieszące się dużym uznaniem wśród klientów.

Firma Tefal, która słynie z produkcji najwyższej jakości artykułów gospodarstwa domowego, jako jedna z pierwszych zdecydowała się na wprowadzenie do swoich sklepów cenówek elektronicznych. Producent chętnie stawia na rozwiązania usprawniające codzienną pracę swoich punktów handlowych, dlatego zainwestował w asortyment naszej marki. Zobacz, co się zmieniło po zmianie etykiet cenowych w sklepach Tefal na przykładzie jednej z placówek w Bydgoszczy!

ESL, czyli elektroniczne etykiety cenowe, które wpłynęły na wizerunek marki Tefal

System ESL został tak zaprojektowany, aby zautomatyzować, a co za tym idzie – usprawnić procesy aktualizacji cen w sklepach. Taka forma świetnie sprawdziła się w sklepie stacjonarnym firmy Tefal. Wszelkiego rodzaju promocje, obniżki cen czy wyprzedaże to skuteczne działania marketingowe, a odpowiednie zaprezentowanie pierwotnych oraz aktualnych cen sprawiło, że klient zaczął odbierać cały przekaz reklamowy jako uczciwy i zgodny z etyką sprzedaży towarów.

Eliminując papierowe cenówki, a wprowadzając te elektroniczne, sklep automatycznie podniósł swoją renomę, wpływając korzystnie na wizerunek marki. Warto wspomnieć, że systemy ESL znacznie poprawiły estetykę ekspozycji asortymentu w sklepie. Uporządkowane półki, przejrzyście opisane ceny, a także personalizacja etykiet pod schemat marki – wszystko to przyczyniło się do podniesienia standardów obsługi klienta w punkcie sprzedażowym Tefal w Bydgoszczy.

Stwórz profesjonalny wizerunek marki, wykorzystując elektroniczne cenówki

Automatyzacja procesu zmiany cen wpływa nie tylko na usprawnienie pracy oraz możliwość profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, ale też na redukcję kosztów związanych z taką aktualizacją. Elektroniczne etykiety cenowe umożliwiają bezproblemowe zarządzanie informacjami o poszczególnych produktach, a co najważniejsze – unowocześniają całą ekspozycję sklepu.

Zapoznając się z naszymi produktami i poszukując nowatorskich rozwiązań, marka Tefal postanowiła wdrożyć system ESL do swoich obiektów handlowych, dzięki czemu w oczach konsumenta stały się one jeszcze bardziej profesjonalne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto zainwestować w elektroniczne cenówki, koniecznie obejrzyj krótki film i przekonaj się, jak współczesne technologie mogą wpłynąć na wizerunek marki.